Административен регистър
Общ устройствен план
Индекс на качеството на въздуха
Национална телефонна линия за деца 116 111
Сигнали за неработещо улично осветление
Х ЮБИЛЕЕН НАЦИОНАЛЕН ФЕСТИВАЛ „СЕМЕ БЪЛГАРСКО” гр. Севлиево, парк „Казармите” - 27 и 28 април 2024

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


”Избор на изпълнител за извършване на строително ремонтни работи на детско отделение за обект: МБАЛ „ Д-р Стойчо Христов“ – гр.Севлиево.“



Предмет на поръчката е изпълнение на СРМР за обособяването на 13 броя болнични стаи, манипулационна, лекарски кабинет, кабинет „Завеждащ отделение“, занималня и общи санитарни помещения. В  7 бр. от болничните стаи ще се обособят самостоятелни санитарни възли, чрез преграждане с влагоустойчив гипсокартон двустранно на двойна конструкция с топлоизолация.

Финансовите средства по настоящата обществена поръчка са осигурени от Община Севлиево.

Поръчката е публикувана в РОП с уникален № 00189-2019-0011.Създадена на 14.05.2019г.



 Обявление за приключен договор Дата на качване: 28.01.2020

 Обявление за възложена поръчка Дата на качване: 18.09.2019

 Договор ОП-38 от 30.08.2019г. Дата на качване: 18.09.2019

 Решение за избор на изпълнител Дата на качване: 16.07.2019

 Протокол №4 Дата на качване: 16.07.2019

 Протокол № 3 Дата на качване: 16.07.2019

 Протокол № 2 Дата на качване: 16.07.2019

 Съобщение за отваряне на цени Дата на качване: 10.07.2019

 Протокол № 1 Дата на качване: 12.06.2019

 Решение за откриване на процедура Дата на качване: 14.05.2019

 Обявление за обществена поръчка Дата на качване: 14.05.2019

 Документация Дата на качване: 14.05.2019

 Техническа спецификация Дата на качване: 14.05.2019

 Схема Дата на качване: 14.05.2019

 ксс Дата на качване: 14.05.2019

 Образци Дата на качване: 14.05.2019





« назад


Достъп за глухи лица
Подкрепа за устойчиво енергийно обновяване на   жилищния сграден фонд
I Love Bulgaria
Pr_grajdani
Pr_NPO
Pr_firmi